Järvenpään Marttojen teatteriretki Lahden kaupunginteatteriin la 10.11.2018

24.5.2018

HILJAISTA MUSIIKKIA

Järvenpään Martat järjestävät teatteriretken Lahden kaupunginteatteriin. Eero-näyttämöllä esitetään lauantaina 10.11.2018 Lars Norenin kirjoittama näytelmä HILJAISTA MUSIIKKIA, joka kertoo unohtamisesta, muistamisesta ja ajan suhteellisuudesta. Hiljaista musiikkia vie katsojan matkalle unenomaiseen tarinaan, keskelle tilannetta, johon näytelmän neljä henkilöä ovat joutuneet. Vähitellen tarina avautuu katsojille henkilöiden keskustellessa, kuitenkin enemmän sen myötä, mitä jätetään sanomatta kuin mitä sanotaan.

Rooleissa nähdään: Saana Hyvärinen, Mikko Pörhölä, Liisa Lipponen ja Teemu Palosaari.

Teatteriretken hinta on 60,00/Martta-jäsen ja 72,00/ei jäsen. Hintaan sisältyvät teatteriliput, ruokailu teatterilla ja bussikuljetus. Ei väliaikaa.

Esitys alkaa kello 13.00. Tarkempi lähtöaikataulu myöhemmin.

ILMOITTAUTUMISET 15.9.2018 mennessä: Hilkka Leinoselle, sähköposti:hilkka.leinonen@kolumbus.fi tai puh. 040 561 3770.

Teatteriretken maksu Järvenpään Marttojen pankkitilille:FI92 8044 0710 1875 93, viitteellä: Hiljaista musiikkia.

TERVETULOA!

Bussin lähtöajat: Keravalta klo 10:45, Järvenpää Virastotalo klo 11:00, Neste/Pajala klo 11:05, Kivipuisto klo 11:10 ja tarvittaessa Jamppa klo 11:15.